Acest site foloseste cookieuri, in scopul functionarii platformei de comert online, precum si in scopul imbunatatirii experientei de utilizare. Cititi politica de cookieuri si cea de protectie a datelor aici
Setarile cookieurilor
Accepta toate cookieurile

Cookieuri necesare functionarii siteului web. Fara aceste cookieuri, magazinul nu poate functiona.

Cookieuri folosite in activitatea de marketing, pentru realizarea statisticilor si masurarea eficientei siteului.

Alte cookieuri folosite in site si in aplicatie

Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama

 
In stoc
Businessul instrument pentru schimbare sociala_C1mic.jpg

Click pe imagine pentru marire
Ai nevoie de ajutor? Suna-ne la:
0737683784

0
Votul tau:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
-/10
Vot: 0/ 10 din 0 utilizatori
Spune-ti parerea
ISBN:
9786064401588
Editura:

Pret: 54 lei

(tva inclus)
* Cumparand acest produs primesti 54 puncte.

"Mesajul-cheie al cartii este unul clar:daca ne dorim intr-adevar sa cream o economie mai sustenabila si o societatebazata pe altruism, ar trebui sa invatam sa ne folosim de noi mentalitati siconcepte." ANDERS FERGUSON, antreprenor, fondator alVeris Wealth Partners New York

 

Aceasta carte reprezinta rezultatul a douadecenii de cercetare si dialog impreuna cu Sanctitatea Sa Dalai Lama si altilideri din sfera afacerilor, guvernelor, stiintei si educatiei. Autorul SanderTideman, avocat si bancher, care a pastrat relatia de prietenie cu Dalai Lamatimp de peste douazeci de ani, prezinta un cadru de referinta practic pentru adezvolta un nou gen de leadership: leadershipul social in business, care sa fiecapabil sa faca fata nevoilor economice si de mediu intr-o lume aflata intr-ocontinua spirala a cresterii.

 

in centrul cartii se afla calatoria in careautorul se angajeaza pentru a descoperi scopul comun impartasit de business sisocietate, care genereaza noi surse de creare a valorii pentru organizatie,clienti si comunitate. Aceasta tripla valoare este atinsa prin imbratisareaunei abordari sustenabile, care sa stea la baza operatiunilor derulate inafaceri, si prin constientizarea faptului ca traim intr-o lume in care totuleste interconectat si in care depindem unii de altii. Aceasta carte izvoratadin intelepciunea budista, ce emana din invataturile lui Dalai Lama, areputerea de a ne schimba modul de gandire.

 

SANDER G. TIDEMAN a devenit expert indezvoltarea leadershipului si a businessului sustenabil, dupa o carieraincununata de succes in calitate de bancher si de consultant in afaceri. Alucrat cu organizatii din intreaga lume si este director general la Mind &Life Europe, cadru universitar la Catedra de management pentru afaceri sisocietate de la Rotterdam School of Management, Universitatea Erasmus, sipartener cofondator al Flow Foundation si Flow Impact Fund. Dupa prima saintalnire cu Dalai Lama, din vremea studentiei, s-a imprietenit cu el, iar aceastaprietenie a jucat un rol crucial in formarea gandirii sale. in decursul a pestedoua decenii, s-a implicat in organizarea mai multor dialoguri cu Dalai Lama sicu lideri din domeniul afacerilor, din societate si din educatie.

 

The Flow Impact Fund este o organizatiecare isi propune sa aduca in atentia lumii ideile descrise in aceasta carte.Principala misiune este sa sprijine proiectele de cercetare si educationale sisa trezeasca un nivel mai inalt de constientizare a necesitatii dezvoltariileadershipului social in afaceri, pentru a crea tripla valoare prin implicareaorganizatiilor, a clientilor si a societatii. Mai exact, Fondul se concentreazape crearea de module educationale, know-how, instrumente practice si indicatoride evaluare pentru lideri intr-un cadru de referinta institutional intitulat Acastiga impreuna cu societatea.

 

De asemenea, The Flow Impact Fund sprijinaproiectele care urmaresc impactul social pentru dezvoltarea unui leadershiptanar in Bhutan, Tibet si Nepal si, de asemenea, organizeaza calatoriieducationale in aceste regiuni pentru liderii din domeniul afacerilor.

 


Autor: Sander G. Tideman
Format: 14.5 x 20.5cm
Nr. pagini: 496
An de publicare: 2019