Acest site foloseste cookieuri, in scopul functionarii platformei de comert online, precum si in scopul imbunatatirii experientei de utilizare. Cititi politica de cookieuri si cea de protectie a datelor aici
Setarile cookieurilor
Accepta toate cookieurile

Cookieuri necesare functionarii siteului web. Fara aceste cookieuri, magazinul nu poate functiona.

Cookieuri folosite in activitatea de marketing, pentru realizarea statisticilor si masurarea eficientei siteului.

Alte cookieuri folosite in site si in aplicatie

Comunicarea defectuoasa. Abordarea eficienta a discutiilor

 
In stoc
978-606-588-148-8_4.jpg

Click pe imagine pentru marire
Ai nevoie de ajutor? Suna-ne la:
0737683784

0
Votul tau:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
-/10
Vot: 0/ 10 din 0 utilizatori
Spune-ti parerea
ISBN:
9786065881488
Editura:

Pret: 32 lei

(tva inclus)
* Cumparand acest produs primesti 32 puncte.

Indiferent de domeniul in care lucram, cu totii trebuie sa stim sa comunicam eficient. Aceasta carte ne deschide ochii asupra lucrurilor ce ne ingreuneaza uneori comunicarea si ne fac sa fim reticenti la a purta discutii sau incapabili in a le gestiona cum se cuvine.

Comunicarea defectuoasa se refera la orice problema despre care nu vrem sa discutam, de la a cere o marire de salariu pana la a-ti atentiona vecinul sa-si potoleasca intr-un fel cainele ce latra intruna. Oamenii se feresc, in general, de aceste discutii de teama consecintelor. Iar cand isi fac curaj si incep totusi conversatia, interlocutorii simt si gandesc mai mult decat lasa sa se vada.

Fiecare interactiune verbala defectuoasa este alcatuita, de fapt, din trei discutii: una centrata pe intrebarea ce s-a intamplat?, alta pe sentimente si o a treia axata pe identitate. Prima discutie are in centru dezacordul partilor cu privire la cele intamplate intre ei si problema vinovatului. A doua discutie se refera la sentimentele pe care le au interlocutorii si la autenticitatea lor. Iar a treia discutie este una interioara, pe care o purtam in sinea noastra, incercand sa intelegem cum ne transformam si cum ne purtam in situatia data.


Pentru o buna intelegere si o comunicare eficienta, trebuie sa recunoastem cele trei planuri ale unei conversatii, sa evitam greselile comune si sa transformam discutia problematica intr-una cu rol de informare. Cateva dintre greselile pe care le facem des sunt: sa consideram ca numai punctul nostru de vedere este corect si ca interlocutorul se insala amarnic, sa ne imaginam ca stim care sunt intentiile celuilalt si, fireste, sa dam vina pe el, refuzand sa intelegem ca avem si noi partea noastra de vina. Pentru solutionarea acestor situatii, autorii ne propun sa incercam sa aflam ce gandeste interlocutorul, sa-l intrebam punctual care sunt intentiile lui, respectiv sa cartografiem contributia fiecaruia la problema cu care ne confruntam.

Pentru a reusi sa gestionam o discutie ce pare sa nu duca nicaieri, intrucat ambele parti sunt convinse si preocupate sa demonstreze ca au dreptate, autorii ne sfatuiesc sa-l ascultam cu atentie pe celalalt, sa punem intrebari, sa-i cerem cat mai multe detalii concrete si sa discutam deschis. in majoritatea situatiilor, aceste tehnici functioneaza. Iar atunci cand pare ca nu avem sanse sa ne intelegem, e recomandabil sa trecem peste episodul respectiv. E o atitudine inteleapta.


Acest volum remarcabil este scris de cei care ne-au invatat sa gestionam conflictele la Harvard. Recomand cartea studentilor, parintilor, profesorilor, directorilor si liderilor de orice fel.

Archie Epps

Decan in cadrul Universitatii Harvard


isi respecta aceasta carte promisiunea de a te face sa actionezi inteligent in situatii problematice, chit ca e vorba de ingrijirea unui copil sau de relatia cu cel mai important client al tau? Da, si-o respecta.


The New York Times

Inteligenta emotionala aplicata in cele mai grele momente din viata.

Daniel Goleman

Autorul cartii Inteligenta emotionala


Autorii, specialisti in comunicare, transforma un impresionant volum de probleme intr-o lectura agreabila si utila.

Booklist



Douglas Stone a absolvit Dreptul la Harvard, lucrand apoi, timp de 10 ani, ca director-colaborator in cadrul Proiectului de Negociere de la Harvard. in prezent, este lector la Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Harvard si asociat la Triad Consulting Group, o firma de consultanta specializata in tehnici de negociere, comunicare si solutionarea conflictelor. Stone asigura servicii de consiliere pentru universitati, cabinete de avocatura, institutii bancare, organizatii nonguvernamentale si intreprinderi mici si mari. A avut clienti din diverse parti ale lumii, precum Africa de Sud, Cipru, Coreea de Sud si Etiopia, iar articolele sale au aparut in publicatii ca The New York Times si Parents.

Bruce Patton a absolvit Dreptul la Harvard si tine cursuri de negociere, la aceeasi institutie, inca din 1981. in prezent, este director adjunct si cofondator al Proiectului de Negociere de la Harvard, precum si asociat la CMI/Vantage Partners LLC, o firma ce asigura servicii de consultanta pentru companii pe probleme de negociere, conflicte si relatii profesionale. Patton s-a implicat in procesul constitutional din Africa de Sud si in elaborarea unei rezolutii privitoare la conflictul ostatecilor americani din Iran din 1980. De asemenea, a contribuit la realizarea reformei educationale din SUA. Este coautor al bestsellerului Getting to Yes.

Sheila Heen este lector la Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Harvard si asociata la Triad Consulting Group. Clientii ei sunt, in general, directori executivi pusi in situatia de a lua decizii grele, echipe de management prinse in conflicte, comunitati divizate rasial si afaceri de familie cu probleme de succesiune. La Universitatea Harvard, Heen tine cursuri de negociere pentru studenti si angajati. De asemenea, scrie periodic articole despre comunicare si solutionarea conflictelor.


Autor: Douglas Stone, Bruce Patton, Sheila Heen
Format: 13 x 20 cm
Nr. pagini: 352
An de publicare: 2012