„În România actuală, nu banii lipsesc în primul rând, cum sună un refren care împiedică schimbările. Lipsesc, înainte de orice, ideile noi si soluÅ£iile în organizare care să ducă înainte.
Eu sunt de părere că trebuie să revenim la o gândire riguroasă ÅŸi inova-tivă ÅŸi că nu există altă soluÅ£ie decât o schimbare cuprinzătoare, una de sistem. Trebuie din nou făcută o reformă a educaÅ£iei luată la propriu, aÅŸa cum a fost ultima oară în perioada 1997-2000. Este nevoie, ca ÅŸi atunci, de o reformă concepută ÅŸi făcută în mod responsabil – adică degajată de presiunea multiplelor interese ÅŸi scoasă din op-ticile înguste ale grupurilor aflate în căutare de suport electoral. Degradarea a mers atât de departe, încât numai o reformă responsabilă mai este acum, de fapt, soluÅ£ia.”
ANDREI MARGA
Într-un volum intitulat EducaÈ›ia responsabilă. O viziune asupra învățământului românesc (Editura Niculescu, BucureÈ™ti, 2019, 392 pg.), Andrei Marga sintetizează concepÈ›ia sa asupra a ceea ce este de făcut în învățământul românesc. Este concepÈ›ia care a condus la reforma educaÈ›iei din România anilor 1997-2000 È™i la crearea celei mai puternice universități din È›ara noastră în anii 1993-2012. Totodată, profesorul clujean face o analiză a situaÈ›iei È™i perspectivelor învățământului românesc de astăzi.
https://www.cotidianul.ro/educatia-responsabila-o-viziune/
http://www.rasunetul.ro/educatia-responsabila-o-viziune
„În România actuală, nu banii lipsesc în primul rând, cum sună un refren care împiedică schimbările. Lipsesc, înainte de orice, ideile noi si soluÅ£iile în organizare care să ducă înainte.
Eu sunt de părere că trebuie să revenim la o gândire riguroasă ÅŸi inova-tivă ÅŸi că nu există altă soluÅ£ie decât o schimbare cuprinzătoare, una de sistem. Trebuie din nou făcută o reformă a educaÅ£iei luată la propriu, aÅŸa cum a fost ultima oară în perioada 1997-2000. Este nevoie, ca ÅŸi atunci, de o reformă concepută ÅŸi făcută în mod responsabil – adică degajată de presiunea multiplelor interese ÅŸi scoasă din op-ticile înguste ale grupurilor aflate în căutare de suport electoral. Degradarea a mers atât de departe, încât numai o reformă responsabilă mai este acum, de fapt, soluÅ£ia.”
ANDREI MARGA
Într-un volum intitulat EducaÈ›ia responsabilă. O viziune asupra învățământului românesc (Editura Niculescu, BucureÈ™ti, 2019, 392 pg.), Andrei Marga sintetizează concepÈ›ia sa asupra a ceea ce este de făcut în învățământul românesc. Este concepÈ›ia care a condus la reforma educaÈ›iei din România anilor 1997-2000 È™i la crearea celei mai puternice universități din È›ara noastră în anii 1993-2012. Totodată, profesorul clujean face o analiză a situaÈ›iei È™i perspectivelor învățământului românesc de astăzi.
https://www.cotidianul.ro/educatia-responsabila-o-viziune/
http://www.rasunetul.ro/educatia-responsabila-o-viziune
„În România actuală, nu banii lipsesc în primul rând, cum sună un refren care împiedică schimbările. Lipsesc, înainte de orice, ideile noi si soluÅ£iile în organizare care să ducă înainte.
Eu sunt de părere că trebuie să revenim la o gândire riguroasă ÅŸi inova-tivă ÅŸi că nu există altă soluÅ£ie decât o schimbare cuprinzătoare, una de sistem. Trebuie din nou făcută o reformă a educaÅ£iei luată la propriu, aÅŸa cum a fost ultima oară în perioada 1997-2000. Este nevoie, ca ÅŸi atunci, de o reformă concepută ÅŸi făcută în mod responsabil – adică degajată de presiunea multiplelor interese ÅŸi scoasă din op-ticile înguste ale grupurilor aflate în căutare de suport electoral. Degradarea a mers atât de departe, încât numai o reformă responsabilă mai este acum, de fapt, soluÅ£ia.”
ANDREI MARGA
Într-un volum intitulat EducaÈ›ia responsabilă. O viziune asupra învățământului românesc (Editura Niculescu, BucureÈ™ti, 2019, 392 pg.), Andrei Marga sintetizează concepÈ›ia sa asupra a ceea ce este de făcut în învățământul românesc. Este concepÈ›ia care a condus la reforma educaÈ›iei din România anilor 1997-2000 È™i la crearea celei mai puternice universități din È›ara noastră în anii 1993-2012. Totodată, profesorul clujean face o analiză a situaÈ›iei È™i perspectivelor învățământului românesc de astăzi.
https://www.cotidianul.ro/educatia-responsabila-o-viziune/
http://www.rasunetul.ro/educatia-responsabila-o-viziune
„În România actuală, nu banii lipsesc în primul rând, cum sună un refren care împiedică schimbările. Lipsesc, înainte de orice, ideile noi si soluÅ£iile în organizare care să ducă înainte.
Eu sunt de părere că trebuie să revenim la o gândire riguroasă ÅŸi inova-tivă ÅŸi că nu există altă soluÅ£ie decât o schimbare cuprinzătoare, una de sistem. Trebuie din nou făcută o reformă a educaÅ£iei luată la propriu, aÅŸa cum a fost ultima oară în perioada 1997-2000. Este nevoie, ca ÅŸi atunci, de o reformă concepută ÅŸi făcută în mod responsabil – adică degajată de presiunea multiplelor interese ÅŸi scoasă din op-ticile înguste ale grupurilor aflate în căutare de suport electoral. Degradarea a mers atât de departe, încât numai o reformă responsabilă mai este acum, de fapt, soluÅ£ia.”
ANDREI MARGA
Într-un volum intitulat EducaÈ›ia responsabilă. O viziune asupra învățământului românesc (Editura Niculescu, BucureÈ™ti, 2019, 392 pg.), Andrei Marga sintetizează concepÈ›ia sa asupra a ceea ce este de făcut în învățământul românesc. Este concepÈ›ia care a condus la reforma educaÈ›iei din România anilor 1997-2000 È™i la crearea celei mai puternice universități din È›ara noastră în anii 1993-2012. Totodată, profesorul clujean face o analiză a situaÈ›iei È™i perspectivelor învățământului românesc de astăzi.
https://www.cotidianul.ro/educatia-responsabila-o-viziune/
http://www.rasunetul.ro/educatia-responsabila-o-viziune
„În România actuală, nu banii lipsesc în primul rând, cum sună un refren care împiedică schimbările. Lipsesc, înainte de orice, ideile noi si soluÅ£iile în organizare care să ducă înainte.
Eu sunt de părere că trebuie să revenim la o gândire riguroasă ÅŸi inova-tivă ÅŸi că nu există altă soluÅ£ie decât o schimbare cuprinzătoare, una de sistem. Trebuie din nou făcută o reformă a educaÅ£iei luată la propriu, aÅŸa cum a fost ultima oară în perioada 1997-2000. Este nevoie, ca ÅŸi atunci, de o reformă concepută ÅŸi făcută în mod responsabil – adică degajată de presiunea multiplelor interese ÅŸi scoasă din op-ticile înguste ale grupurilor aflate în căutare de suport electoral. Degradarea a mers atât de departe, încât numai o reformă responsabilă mai este acum, de fapt, soluÅ£ia.”
ANDREI MARGA
Într-un volum intitulat EducaÈ›ia responsabilă. O viziune asupra învățământului românesc (Editura Niculescu, BucureÈ™ti, 2019, 392 pg.), Andrei Marga sintetizează concepÈ›ia sa asupra a ceea ce este de făcut în învățământul românesc. Este concepÈ›ia care a condus la reforma educaÈ›iei din România anilor 1997-2000 È™i la crearea celei mai puternice universități din È›ara noastră în anii 1993-2012. Totodată, profesorul clujean face o analiză a situaÈ›iei È™i perspectivelor învățământului românesc de astăzi.
https://www.cotidianul.ro/educatia-responsabila-o-viziune/
http://www.rasunetul.ro/educatia-responsabila-o-viziune
„În România actuală, nu banii lipsesc în primul rând, cum sună un refren care împiedică schimbările. Lipsesc, înainte de orice, ideile noi si soluÅ£iile în organizare care să ducă înainte.
Eu sunt de părere că trebuie să revenim la o gândire riguroasă ÅŸi inova-tivă ÅŸi că nu există altă soluÅ£ie decât o schimbare cuprinzătoare, una de sistem. Trebuie din nou făcută o reformă a educaÅ£iei luată la propriu, aÅŸa cum a fost ultima oară în perioada 1997-2000. Este nevoie, ca ÅŸi atunci, de o reformă concepută ÅŸi făcută în mod responsabil – adică degajată de presiunea multiplelor interese ÅŸi scoasă din op-ticile înguste ale grupurilor aflate în căutare de suport electoral. Degradarea a mers atât de departe, încât numai o reformă responsabilă mai este acum, de fapt, soluÅ£ia.”
ANDREI MARGA
Într-un volum intitulat EducaÈ›ia responsabilă. O viziune asupra învățământului românesc (Editura Niculescu, BucureÈ™ti, 2019, 392 pg.), Andrei Marga sintetizează concepÈ›ia sa asupra a ceea ce este de făcut în învățământul românesc. Este concepÈ›ia care a condus la reforma educaÈ›iei din România anilor 1997-2000 È™i la crearea celei mai puternice universități din È›ara noastră în anii 1993-2012. Totodată, profesorul clujean face o analiză a situaÈ›iei È™i perspectivelor învățământului românesc de astăzi.
https://www.cotidianul.ro/educatia-responsabila-o-viziune/
http://www.rasunetul.ro/educatia-responsabila-o-viziune
„În România actuală, nu banii lipsesc în primul rând, cum sună un refren care împiedică schimbările. Lipsesc, înainte de orice, ideile noi si soluÅ£iile în organizare care să ducă înainte.
Eu sunt de părere că trebuie să revenim la o gândire riguroasă ÅŸi inova-tivă ÅŸi că nu există altă soluÅ£ie decât o schimbare cuprinzătoare, una de sistem. Trebuie din nou făcută o reformă a educaÅ£iei luată la propriu, aÅŸa cum a fost ultima oară în perioada 1997-2000. Este nevoie, ca ÅŸi atunci, de o reformă concepută ÅŸi făcută în mod responsabil – adică degajată de presiunea multiplelor interese ÅŸi scoasă din op-ticile înguste ale grupurilor aflate în căutare de suport electoral. Degradarea a mers atât de departe, încât numai o reformă responsabilă mai este acum, de fapt, soluÅ£ia.”
ANDREI MARGA
Într-un volum intitulat EducaÈ›ia responsabilă. O viziune asupra învățământului românesc (Editura Niculescu, BucureÈ™ti, 2019, 392 pg.), Andrei Marga sintetizează concepÈ›ia sa asupra a ceea ce este de făcut în învățământul românesc. Este concepÈ›ia care a condus la reforma educaÈ›iei din România anilor 1997-2000 È™i la crearea celei mai puternice universități din È›ara noastră în anii 1993-2012. Totodată, profesorul clujean face o analiză a situaÈ›iei È™i perspectivelor învățământului românesc de astăzi.
https://www.cotidianul.ro/educatia-responsabila-o-viziune/
http://www.rasunetul.ro/educatia-responsabila-o-viziune
„În România actuală, nu banii lipsesc în primul rând, cum sună un refren care împiedică schimbările. Lipsesc, înainte de orice, ideile noi si soluÅ£iile în organizare care să ducă înainte.
Eu sunt de părere că trebuie să revenim la o gândire riguroasă ÅŸi inova-tivă ÅŸi că nu există altă soluÅ£ie decât o schimbare cuprinzătoare, una de sistem. Trebuie din nou făcută o reformă a educaÅ£iei luată la propriu, aÅŸa cum a fost ultima oară în perioada 1997-2000. Este nevoie, ca ÅŸi atunci, de o reformă concepută ÅŸi făcută în mod responsabil – adică degajată de presiunea multiplelor interese ÅŸi scoasă din op-ticile înguste ale grupurilor aflate în căutare de suport electoral. Degradarea a mers atât de departe, încât numai o reformă responsabilă mai este acum, de fapt, soluÅ£ia.”
ANDREI MARGA
Într-un volum intitulat EducaÈ›ia responsabilă. O viziune asupra învățământului românesc (Editura Niculescu, BucureÈ™ti, 2019, 392 pg.), Andrei Marga sintetizează concepÈ›ia sa asupra a ceea ce este de făcut în învățământul românesc. Este concepÈ›ia care a condus la reforma educaÈ›iei din România anilor 1997-2000 È™i la crearea celei mai puternice universități din È›ara noastră în anii 1993-2012. Totodată, profesorul clujean face o analiză a situaÈ›iei È™i perspectivelor învățământului românesc de astăzi.
https://www.cotidianul.ro/educatia-responsabila-o-viziune/
http://www.rasunetul.ro/educatia-responsabila-o-viziune
Autor: Andrei Marga
Format: 13 x 20 cm
Nr. pagini: 392
Anul aparitiei: 2019