Acest site foloseste cookieuri, in scopul functionarii platformei de comert online, precum si in scopul imbunatatirii experientei de utilizare. Cititi politica de cookieuri si cea de protectie a datelor aici
Setarile cookieurilor
Accepta toate cookieurile

Cookieuri necesare functionarii siteului web. Fara aceste cookieuri, magazinul nu poate functiona.

Cookieuri folosite in activitatea de marketing, pentru realizarea statisticilor si masurarea eficientei siteului.

Alte cookieuri folosite in site si in aplicatie

Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11

 
In stoc
coperta-carti22510.jpg

Click pe imagine pentru marire
Ai nevoie de ajutor? Suna-ne la:
0737683784

0
Votul tau:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
-/10
Vot: 0/ 10 din 0 utilizatori
Spune-ti parerea
ISBN:
978-606-683-944-0
Editura:

Pret: 24 lei

(tva inclus)
* Cumparand acest produs primesti 24 puncte.

Volumul 11 din colectia Concepte Pedagogice Funda­mentale, are in vedere evaluarea activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant. Problematica sa, este dezvoltata pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogica; 2) Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant; 3) Me­todologia actiunii de evaluare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant.

Capitolul 1 Conceptul de evaluare pedagogica – este construit in raport de trei obiective specifice: a) definirea evaluarii pedagogice la nivel de concept fundamental; b) evidentierea tipurilor de evaluare pedagogica in raport de sfera de referinta, delimitata la nivel general; c) analiza evaluarii pedagogice la nivel de obiect de studiu.

Capitolul 2 Evaluarea pedagogica a activitatii de instru­ire in contextul procesului de invatamant – este construit in raport de patru obiective specifice promovate la nivel de criterii epistemologice necesare pentru a identifica: a) functiile generale ale evaluarii; b) structura de baza a evaluarii; c) continuturile evaluarii; d) formele evaluarii – ca actiune subordonata obiectivelor activitatii de instruire in cadrul procesului de invatamant.

Capitolul 3 Metodologia actiunii de evaluare a instruirii – este construit in raport de cinci obiective specifice, angajate in: a) de­finirea metodologiei actiunii de evaluare a instruirii procesului de invatamant, in sens larg (teorie aplicata) ÅŸi restrans (ansamblul de strategii, metode, procedee/ tehnici ÅŸi mijloace/instrumente de evaluare); b) definirea ÅŸi analiza strategiilor de evaluare; c) definirea, clasificarea ÅŸi analiza meto­delor de evaluare; d) definirea ÅŸi analiza procedeelor/tehnicilor de evaluare; e) definirea ÅŸi analiza mijloacelor/instrumentelor de evaluare.

Partea finala – Aplicatii – ofera exemple semnificative din domeniul invatamantului primar, rezultate in urma analizei me­todologiei de evaluare, in contextul unor evolutii ÅŸi experimente inregistrate in didacticele particular.

 
 
0
Vot: 0/ 10 din 0 utilizatori
Spune-ne acum ce crezi despre acest produs! Daca ai comentarii sau intrebari legate de acest produs scrie-le aici si noi iti vom raspunde!