Acest site foloseste cookieuri, in scopul functionarii platformei de comert online, precum si in scopul imbunatatirii experientei de utilizare. Cititi politica de cookieuri si cea de protectie a datelor aici
Setarile cookieurilor
Accepta toate cookieurile

Cookieuri necesare functionarii siteului web. Fara aceste cookieuri, magazinul nu poate functiona.

Cookieuri folosite in activitatea de marketing, pentru realizarea statisticilor si masurarea eficientei siteului.

Alte cookieuri folosite in site si in aplicatie

Limbajul trupului in mediul de afaceri

 
In stoc
978-606-588-150-1_4.jpg

Click pe imagine pentru marire
Ai nevoie de ajutor? Suna-ne la:
0737683784

0
Votul tau:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
-/10
Vot: 0/ 10 din 0 utilizatori
Spune-ti parerea
ISBN:
9786065881501
Editura:

Pret: 25 lei

(tva inclus)
* Cumparand acest produs primesti 25 puncte.





Credeti ca nu putem citi sau schimba
gandurile celorlalti?





Mai reflectati!





Ce-ar fi daca am putea invata cum sa
interpretam corect limbajul trupului? Ei bine, am influenta parerea
interlocutorilor despre noi sau despre afacerea pe care le-o propunem, i-am
convinge mai usor sa ne devina parteneri, am putea colabora cu ei pe termen
lung si am inregistra incontinuu succese in profesie.





Cartea de fata explica detaliat limbajul
trupului, in contextul modern al afacerilor secolului XXI. Totul incepe cu
prima impresie pentru care nu aveti niciodata o a doua sansa. Dar aceasta nu
e de ajuns Fiecare dintre noi doreste sa-si prezinte favorabil propria
persoana printr-un efort de coordonare consecventa si simultana a gesturilor,
pozitiei trunchiului si membrelor si a expresiei faciale cu ceea ce comunica
explicit prin vorbe. si, desigur, e bine sa fiti constienti si de semnalele pe
care le emiteti inconstient! atunci cand percepeti reactiile interlocutorului
atentie, mai ales, la gesturile care va dau de gol, deoarece nu concorda cu
vorbele. Pe de alta parte, ar fi minunat sa aveti capacitatea de a descifra
corect indiciile pe care le tradeaza limbajul corporal al celorlalti ca sa
stiti cum stati, in realitate, dincolo de vorbe. Deci, vreti sa incheiati
afacerea sau nu?



Daca da, parcurgeti paginile acestei carti,
semnate de cel mai celebru cuplu de experti in limbajul trupului, si veti
vedea lucrurile cu alti ochi!











Allan si Barbara Pease sunt cei mai de
success autori ai Australiei. Cartile lor inspira cititorii si sustin
dezvoltarea personala si organizationala a multor oameni, de pe tot cuprinsul
globului.





Allan Pease este un expert recunoscut pe
plan international, fiind supranumit Mr. Body Language de aproape 40 de ani,
de cand a aparut prima sa carte referitoare la limbajul trupului, care a
devenit un bestseller cu vanzari de mai multe milioane de dolari, ajungand sa
fie considerata biblia comunicarii pentru organizatiile din lumea intreaga.





Seminariile, cartile, casetele video,
programele audio, emisiunile TV si sesiunile de consiliere pentru imbunatatirea
imaginii personale pe care le ofera Allan Pease sunt asteptate si urmarite cu
interes de toata lumea, incepand de la intreprinzatori in afaceri, manageri de
top si politicieni, pana la prezentatori TV, persoane cu rang nobiliar si
vedete rock. Iar sistemul de vanzari si de comunicare pe care el l-a creat a
ajutat nenumarate firme sa creasca de la infiintare pana la statutul de
companie multinationala.





Din punct de vedere statistic, Allan Pease
a inregistrat urmatoarele performante:





9 titluri bestseller pe pozitia nr. 1 in
topuri;





15 titluri bestseller incluse in listele
Top 10;





carti traduse in 51 de limbi;





vanzari de carte in peste 100 de tari;





peste 25 de milioane de exemplare
vandute;





100 de milioane de telespectatori ai
seriei TV Body Language;





seminarii organizate in 55 de tari,
printre care si Romania.







Barbara Pease este CEO al celebrei companii
Pease International Pty Ltd., care ofera casete video, cursuri de instruire si
seminarii pentru firme si pentru institutii guvernamentale din intreaga lume.


Autor: Allan & Barbara Pease
Format: 13 x 20 cm
Nr. pagini: 128
An de publicare: 2011